A
l’escola Riera de Ribes hi trobem nens i nenes amb diferents ritmes
d’aprenentatges, per això l’escola
organitza una estratègia que
s’anomena Programa Individualitzat (P.I.),
que serveix per aquells alumnes que es troben en diferents ritmes que la
majoria.
El P.I. es
tracta d’una estratègia per que el nen/a aprengui més i millor. A
l’escola es programen diferents tipus de programes individualitzats: per
conducta, d’aprenentatge o idioma.
Els P.I.
de conducta són adaptacions per tal que les persones afectades aprenguin a
relacionar-se. Els d’aprenentatge, són adaptacions per persones que aprenen els
sabers més ràpid o més lent. I els d’idioma són per les persones acabades
d’arribar d’altres països.
En el
P.I. participen la família, professor, el director, el tutor d’educació
especial i el psicòleg.
Abans que
signin el document observen el nen o nena i li fan unes proves per saber el seu
nivell.
Seguidament
es fan uns objectius al nen per que li sigui més fàcil aprendre .
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada