dimecres, 14 de maig del 2014

A l'escola Riera de Ribes tothom té el que necessita. Enid Pastó i Ariadna Valls





A l’escola Riera de Ribes hi trobem nens i nenes amb diferents ritmes d’aprenentatges, per això l’escola  organitza  una estratègia que s’anomena Programa  Individualitzat (P.I.), que serveix per aquells alumnes que es troben en diferents ritmes que la majoria.

El  P.I. es  tracta d’una estratègia per que el nen/a aprengui més i millor. A l’escola es programen diferents tipus de programes individualitzats: per conducta, d’aprenentatge o idioma.
Els P.I. de conducta són adaptacions per tal que les persones afectades aprenguin a relacionar-se. Els d’aprenentatge, són adaptacions per persones que aprenen els sabers més ràpid o més lent. I els d’idioma són per les persones acabades d’arribar d’altres països.

En el P.I. participen la família, professor, el director, el tutor d’educació especial i el psicòleg.

Abans que signin el document observen el nen o nena i li fan unes proves per saber el seu nivell.
Seguidament es fan uns objectius al nen per que li sigui més fàcil aprendre .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada